12 Eylül 2015 Cumartesi

Özlüyorum Yazmayınca

   Ya tüh bilgisayarı getirseydim diye söylenerek keşkelerle geçiyor zaman, paylaşacak o kadar çok şey var ki sanki :) telefondan yazmak tam bir işkence.
   Pazartesi dersler başlıyor, bir hafta sonra da bayram, eşya da çok olunca bir hafta zaten diyerek almadım bilgisayarı, pişmanım bildiginiz.
   Boş zamanlarımda bileklik yaptığımı söylemiştim ya şuan o boş zamandan çok fazla var :D ve bir çogunu da sattım yaptıklarımın, birazını da arkadaşlara hediye falan derken başka bir sey yapamıyorum zaten. Şirketi genişletmeyi de düşünmüyor degilim, arkadaşın biri kurdu bile senaryoyu, ortak olduk :D Şaka bir yana da hem çok kolay hem de bu şekilde vakit öldürmesi güzel oluyor, boş vaktinizde denemelisiniz, internette arkadaşlık bilekliginin nasıl yapıldıgıyla ilgili bir sürü anlaşılır video var zaten tabi kafa karıştıranları da yok degil, bir ara sinirden kendim video çekip koyacaktım :D ben bildigimiz lif ipini kullandım ve hepsini cok sevdim ^-^


2 yorum:

  1. Çok güzeller bende öğrenmeliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim :D yardıma ihtiyacın olursa burdayım ^-^

      Sil