4 Ağustos 2015 Salı

Bilmiyorum Ben Bu İşi :)

    Kozmetiksi şeylerden anlamam bu yüzden yaptığım hatalar da az değil bu konuda. Kullanılıp bitmez zaten aldıklarım da, son kullanma tarihinin geçmiş olduğunu düşünüp atarım genelde.

    Gratiste indirim vardı ve ben o kullanmadığım şeyleri almadım öyle mi? Bu hiç ben değil işte. Bu satıcılar da bunu nasıl yapıyor hiç anlamıyorum. Almak için indirim kelimesi yetiyor mu acaba?
-İndirim mi dedin ımmm kesinlikle almalıyım o zaman diye düşündürmeye mi basladı, ne oldu bilmiyorum. Yine yaptım yapacağımı ve evdeyken bakışıp duruyoruz aldıklarımla durup dururken makyaj yapıyorum kendi kendime falan.  Rüyamda gelecek olan beyaz atlı prense hazırlıyorum kendimi, beyaz ata prense falan da gerek yok, eve erkek sinek bile gelmiyordur kesin, o derece vahim durumdayım. Arada meraklı teyzeler gibi kapının deliğinden bakıp kim gelmiş gitmiş onlara bakıyorum. Bir ara yan dairedeki öğrencileri gözetliyordum onun da artık eğlencesi kalmadı. Her neyse konuyu dağıttım yine, makyaj diyorduk :D

     Kullanmıyor olsam da bence herkese lazım. Makyaj yapınca da palyaço gibi oluyorum da neyse çaktırmayalım o kısmı :) ama dediğim gibi bilmiyorum bu işi. Zaten çok korkarım öyle malzemelerden. Cildim delik deşik olur diye, zaten nasıl cümleler kuruyorsam mağazaya girdiğimde bu konuda pimpirikli olduğumu anlıyorlar :D zararı olmaz değil mi diye bin defa da soruyorum mağazadan çıkana kadar.

Beyaz sabun delisiyim ama cildim zaten kuru daha kotu oluyor tabi, sonra da isin gücün yoksa nemlendirmek için uğraş, kremi de hiç sevmem ters gibi. Kadın olmak ne zor şey değil mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder