17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kesinlikle iyiyim ;)

   The Secret
   (Psikoloji, Kişisel Gelişim - Genel)
  
     Eveeet, okumayan yoktur bu kitabı ya da izleyenler de olmuştur filmini, ruh halimden dolayı inanarak okuyup izlemeye çalıştım ben de :/ tabi ters gelen çok şey var dini olarak ki doğaldır bu da tatmin etmiyor, tamam insan beyninin gücü hakkında çok şey var söylenen, neye inanırsan o olur diyen biriyim ama bu anlatılanlar bana çok fazla geliyor açıkçası :)
    Evrene mesajlar gönderip başımıza gelen olayları bizim belirlediğimizi söylüyor. Kendi hayatınızın Michelangelo'su olmak ilginç tabi :) bir süredir en güzel an yaşadığın andır, herkesi her şeyi sevebilirsin elbet her şey yoluna girecek diye kendi kendimi ikna etmeye iyi olmaya çalışıyordum, sonra bu kitap geldi aklıma hadi bir çılgınlık dedim ve başladım okumaya. Her yere ergen gibi notlar yazdım içindekileri unutmamak adına.  :D (bunlardan da sıkılacağımdan hiç şüphem yok, kaçınılmaz son)
    Yapılması gerekenler çok basit aslında, olumsuz düşüncelerden uzak duruyoruz öncelikle :)      
  •       1.adım: İSTEYİN    
  •       2.adım: İNANIN (bu kısımda sıkıntılarım var galiba)
  •       3.adım: ALIN
     Bir arkadaşıma kilo vermesi için uygulamayı düşünüyoruz onun da nasıl yapılacağını açıklamış, uygulamamak olmaz :D Ben de evrene isteklerimi gönderdim, almışım gibi davranıyorum, evrenin göndereceği ilhamı çaktırmadan bekliyorum :D (düşünmeyin diyor ama insanoğlu yani elde değil) Meditasyon, yoga ne varsa artık :D gözleri kapatıp "Ben düşüncelerimin efendisiyim" deme olayına gülerim ama ben neyse onu da diyor zaten motivasyonu dağıtmadan gülmeliyiz ki mutlu olalım, ne diyormuşuz bir de "kendimi iyi hissediyorum" Hadi bakalım iyi şeyler düşünelim iyi olsun ^-^ İyiyiz iyi, iyi olur onlar hep :)
     Teşekkür etmeyi de unutmamak lazım ki bu da dinimizdeki şükretmek ile ilgili aslında :) Ben islami sınırlar çerçevesinde deneyeceğim en azından o sınırlarda inanabilirim :)
     Musmutlu, kendinizi iyi hissetmeli zamanlar sizinle de olsun o zaman :)

6 yorum:

  1. Çok güzel bi yazı.Bu arada kendine takip et düğmesi koymalısı seni takip etmek isterimde :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemilik de zor tabi :D açıkçası yeni kullanmaya basladigim için bilmiyorum onu yapamadım :/

      Sil
  2. İlk olarak ben ne okudum ne de izledim ama bazen ah evren desem de azıcık saçma gelmekte :D
    Sonra kullanıcı paneline gir gadget ekle diye bir şeyler olacak orda tıklayınca solda diğer gibi bir kısım olcak ve izleyiciler olanı ekle ve işleri bizim için bence kolaylaştır :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yardımın için :D ah o saçma gelme olayı olmasa zaten neler neler isterim de evrenden işte :D

      Sil
  3. Ben de okumadım. İslami kitaplar dışında pek kitap okuduğumu söyleyemem doğrusu. O konuda da çok seçiciyim.

    Evren de bizim gibi bir mahlukken ondan bir şey istemek gerçekten saçma (şirk) olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bir şeye yönelmeyi doğru bulmuyorum ben ve okuduğum kişisel gelişimlerle dinimizi birleştiriyorum zaten, senin saçma bulduğun bana bu bağlamda anlamlı geldi ve yazdım :)

      Sil