31 Ağustos 2015 Pazartesi

Ne çekmedik ki bu saçlardan


Yaklaşık bir ay önce eczanede işim vardı, ücretsiz cilt ve deri testi dikkatimi çekti. Tabi biliyorum ki testin sonunda bir çok şey satmadan bırakmayacaklar :) ve öyle de oldu, ama başaramadılar :D neymiş efendim dökülüyormuş saçlarım. Ne hikmetse sattıkları şampuanı kullanan hicbir arkadaşımda harika bir degişiklik olmadı. Birkac gün sonrasında bir arkadaşı gördüm, durumu anlattım, bir zamanlar kızın kafasında saç yoktu bildiğiniz (tamam abarttım), şimdi ise çok güzel görünüyordu (ama bu konuda ciddiyim). Ben hala şoktayım o konudan dolayı.
Ve yaptığı şey çok basit, bu daha ilginç geliyor :) bildiğimiz kekik suyu ! Kaynatacaksınız kekiği, bekleyecek biraz sonrasında da demini alma olayından yine :) süzüp su püskürteceği gibi bir seye koyacaksınız bu kadar :) haftada üç kez uygula, beklesin biraz, sonra duş al. Çok basit ama iki haftadan sonra sıkıldım. Tabi kesinlikle tavsiye ediyorum, kendine geldi saçlarım.

Bir de bakım yağları da harika bir şeymiş :) Hayatımda ilk defa böyle bir adım attım, kıydım paraya aldım :D duştan sonra da onu sürüyorum, ooohh misss :D bir de tabi insanlar artık şu saçlarına şekil ver diye söylenmiyor, yanına gitmeye korktuğum arkadaşlarım vardı bir zamanlar. Ne zaman gitsem erinmeden saçımı düzleştiriyordu, yapmadan dışarı çıkmıyordu :D

Bu saçlar neler görmedi ki, ne yağlar, ne serumlar, ne sarımsaklar (evet yaptım kesinlikle çok iğrençti). Elma sirkesini de unutmamak lazım, hayata küsmüştüm, dışarı çıkasım gelmemişti :D Kokulardan dolayı kaç kere yıkadım bilmiyorum :D

Hep perma yaptırmak istemişimdir saçıma, kıyamadım bir türlü. Bazı şeylerin düşüncesi bile güzel ama :) mesela rasta yaptırdığımı düşünüyorum falan tabi bir yere kadar mutlu ediyor bu da. Ya da düşünsenize maviye boyatmışım :D bunu gerçekte yapamam ki yakışmayacağını da biliyorum ama hevesimi geçirmek adına bir planım var ki :D

Kuaför korkumu aşarsam yakın zamanda bir değişiklik şart
ama
öncesinde çılgınlığım durulsun tabi :D

6 yorum:

  1. Mavi mi cesaretin varsa bence dene:D Ben çok isteyip cesaret edemedim :D
    Üşenmesem o kek olayını deneyip annemin saçların çok dökülüyor bıktım toplamaktan isimli standart söylenmesinin önüne geçebilirim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli sac spreylerini denesem mi diye düşünüyorum, icimde kalmamis olur :D
      Ugraştırıcı bir sey degil ki, kekik suyunu denemelisin bence :) oyle bir adım atarsan beni de haberdar et :D

      Sil
  2. Görseldeki mavinin tonuna bayıldım. Açık olsaydım kesinlikle boyatırdım :DD Seviyorum bu tarz şeyleri çünkü ay bak aklıma takıldı boyatsam mı ki :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok hoş görseller var, içi gidiyor insanın :D kapalı bir kuzenim var, surekli degistirir sacını bir ara pembe yapmıştı bayılmıstım, kapalı olsam tutamazdı galiba kimse beni kendi kendime bir seyler yapar dururdum :D

      Sil
  3. Ben..ahhh bu yıla kadar nefret ediyordum saçlarımdan..alay konusuydu saçlarım kıvırcıklığından dolayı :P Ama seviyorum saclarimi artık ^-^ kapalı olmasaydım boyatırmıydım?? Saçlarımın kendi rengine kıyamazdım heralde yaa *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep kıvırcık saclarım olsun istemişimdir, kıyabilsem perma yaptiracaktim bircok kez onun icin kuaföre gittim, kestirip ciktim :D bir de kiyamama durumu var tabi :/ boya da cok yıpratıyor da siyah benimkiler sıkıldım ve anne faktörü var bir de, okullar acılsın hayallere öyle gececegim şimdi gercekler siyah zaten uzaktan telefonla soylemesi daha kolay oluyor :D

      Sil