5 Ağustos 2015 Çarşamba

Kısmet

    Hayaller hayatlar klasiğine girmek istemezdim ama biliyorsunuz ki insanın her zaman istediği şeyler olmuyor. Biri bana her yaz neden vıcık vıcık aşk dolu dizilerin çıktığını açıklasın artık. Ama yok işte gerçek hayatta öyle şeyler. Bu dizilerden gören kızlarımız oradaki aşklardan istiyor sonra al başına belayı. Sorun şuan yalnız olmam falan da değil ama gıcık oluyorum yine de. İşsizlikten saçma sapan televizyondaki dizilere sardım. Bu kadar basit olmamalı. Kimsenin taktığı da yok neyin tribini yapıyorsam :D
    Eğleneyim biraz, karpuzdan hayalimdeki erkeği çizeyim dedim kaş bir anda patladı tek kaş oldu, dil yaptım bende, anlaşamadık erken bitti her şey. Yapışmıyor da bildiğin açıldı o ara, neyse canlısında alırız en azından, töbeee :D Bu konuya bu kadar takıldım ya kesin başıma gelecek. Ben bir köşede utanayım da sonra yine gelirim belki.  

2 yorum:

  1. Ahaha hayalindeki adama-pardon karpuza- bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günkü tek eğlencemdi ama utandım şuan yazdıklarımdan :D :D

      Sil