2 Ağustos 2015 Pazar

Merhabalar :)

Şuan sadece bakışıyor olabiliriz ama yazmaya başlayacağıma inanıyorum :) Yıllarca günlük tuttum, arada yaktıklarım oldu, yakmamak için arkadaşlarıma verdiklerim oldu ama hep tutarsızlık doluydu bunlar hevesle başlandı ve bir çoğunun devamı olmadı tabi.Yazmayı hep çok sevdim, yazarak anlatmak daha kolay geldi, arkadaşlarım uzun mesaj yazmam konusunda da çok takılır hatta :) Buranın ömrü ne kadardır meçhul tabi ama hayatta adam gibi yapmış olduğum bir şeyler olsun istiyorum. Aslında şuan çok heyecanlıyım acaba nasıl olur ki, kimse okumayacak bile olsa :)

Yalnızlıktan belki de içinde bulunduğum boşluktandır bilmiyorum ama biraz deneyimlerimden anılarımdan ordan burdan derken bir şeyler yazmanın iyi geleceğini düşündüm ve burdayım. Belki birazcık da günlüğün modern hali olur :) Çok fazla beni heyecanlandıran şey yok hayatta ama belki de sırf buraya bir şeyler yazabilmek için kendime uğraşlar bulurum, olamaz mı? Bence olursa çok da güzel olur :)

Kim olduğumdan kısaca bahsedeyim o zaman, 93 yılının Haziran ayında kurban bayramının ilk günü sabahında doğmuşum, hicri takvime göre de doğum günümü arkadaşlara hatırlatıp zorla kutlatmışlığım da var :) Tipik ikizler burcu olduğumu söyleyenler de yok değil. Yıllar geldi geçti ve şuan Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesinde 3.sınıfa geçmiş bulunmaktayım, hazırlıkla birlikte geçen 3 yıllık üniversite hayatımda öyle bir hayat olmadı aslında ama artık buna bir son vermeliyim, zaman geçiyor ama ben ders dışında hiçbir şey yapmıyorum ki onu da zar zor yapıyorum denilebilir. Her şey zorlaşmışken buraya gelişim de çok tatlı galiba :)

Adı aşk olsun'a gelince her şeyde aşk olsun artık, aşkla olsun, aşkla kalın :)

Uzun lafın kısası Merhabaaa :)

7 yorum:

  1. hahah benimde bilmem kaç tane yırttığım günlüğüm vardır :D Şu an sadece son yazdığım 3 ü duruyor .3. sü bitmek üzere :D Ama ben gün gün yazamadığım için aklıma ne zaman eserse o aman yazdığım günlükten çok özel defterim olarak kullandığım bir şey :D en son 1 ay önce yazdım hehalde :D Bir de saçmalama defterlerim var şu an onların sayısı 2 ama okullar açılınca sayılarının artacağına eminim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha bir de bloğun hayırlı olsun :D

      Sil
    2. Merhaba elif bilge :) oncelikle hayirli olsunun icin cok cok tesekkur ederim, sizinle olmaktan mutluluk duyarim :) gunluk, defter olayina gelince cok tehlikeli olmaya basladi, onceden surekli anneme yakalanirdim, hoslandigim cocugun haberi yokken annemin haberi olurdu :D universiteye geldigimden beri de ayda bir yazip yirtiyorum, olmadi bir turlu :) bu konudaki istikrarli olusunu tebrik ediyorum, benden iyisin en azindan :D

      Sil
    3. Benim annem çok meraklı değil bulsa bile okumaz ama kız kardeşim çok fena :P ki okusa da bir şey bulamaz :D

      Sil
    4. Aaahh ahhh, kardes mi dedin :D tüm harfleri sembol yaptim sifreli yazdim neler yapmadim ki :) kız kardesim daha fena kuzenimle oturup cözmüsler :D bilmedikleri seyler de degil aslında ben her şeyi anlatırım da işte merak :D

      Sil
  2. Çok ilginç hiç bur zaman günlük yazmaya ilgim olmadı ama tutanları çok tebrik ediyorum :) Hayırlı olsun blogunn! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ranao,
      Bende de düzen olmadı ama yazma isteği denen bir sey var, rahatlama yöntemi :)

      Sil