10 Ağustos 2015 Pazartesi

Fotoğraf aşkı bir başka :)

Aşk mı dedi birisi? :) Çiçekler değil aslında beni etkileyen, fotoğraf çekmenin kendisi bu derece kendimi kaybetmeme neden olan. Tabi telefondan bu kadar olabiliyor, en kısa zamanda para biriktirmeye başlayıp fotoğraf makinesi alayım noluuuur, bu bir heves değildir umarım :D 

           
                       Seviyorum ama ne yapayım :)



                                       
Ve işte özellikle bu, ne zaman bileklik almaya karar versem uğur böceği arar gözlerim. Sanki güller de tomurcukken güzel :) Ben de öyle en azından :)

Nasıl bir tutkuysa bu heyecanlandırıyor beni çoğu zaman. Çekilmekten çok çekmeyi seviyorum aslında :) Tabi birileri fotoğraflarla anılarımı biriktirse hayır demem, habersiz çekilmek hiç bana göre olmasa da :D

5 yorum:

  1. Ne güzel ya anneminde çiçekleri var ama hep ot. Doğru düzgün renkli renkli açanı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek yetiştirmek zor iş ama tam sevilesi ya yine de olmuyor tabi, çok güzel bir orkidem vardı çiçekleri döküldü ne yaptıysam açmadı, sadece yaprakları kaldı :/

      Sil
    2. Annemde de öyle bir gül ağacı var. Üç yıl sonra açtı bence umudunu kesme :D

      Sil
  2. Ben de fotoğraf çekmeyi seviyordum. Hiç fotoğrafçı olmayı düşünmedim. Bir gün bu hevesten de geçeceğimi biliyordum. Ve öyle de oldu galiba. Artık yanımda fotoğraf makinesi taşımıyorsam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönem dönem hepimiz birtakim seylere heveslenmiyor muyuz zaten :) benimkinin de oyle olması ihtimalini dusunerek makine alamiyorum simdilik :/

      Sil